Ahad, 19 Oktober 2008

PELUANG PERNIAGAAN BERSAMA HAI-O MARKETING
















DSM Zarul, CDM Madun, DSM Yaki & SSM Saiful

ASSALAMUAIKUM & SALAM SEJAHTERA,

Saya ingin memperkenalkan kepada anda SISTEM KEUSAHAWANAN HAI-O MARKETING SDN BHD yang menawarkan satu pakej mudah perniagaan bagi menjana pendapatan LUMAYAN!!

PAKEJ BONUS USAHAWAN
Bonus bulan 1 - RM4,600 (dijamin dapat)
Bonus bulan 2 - RM2,000 - RM2,500
Bonus bulan 3 - RM7,000 - RM7,500 dan bulan-bulan berikutnye....

MODAL??? Dana akan diuruskan bagi yang berkelayakan. (strategy marketing plan kami menjadikan bisnes ini RM0 modal)

*Bukan skim cepat kaya/binary @ bisnes internet
*Pakej sistem yang cepat,mudah dan lumayan
*Tabung kereta
*Bonus tanpa had
*Melancung ke luar negara 3-4 kali setahun
*Tiada risiko
*Boleh diwarisi
*Pencen sebelum usia pencen
*Kelebihan kepada kakitangan kerajaan/badan berkanun

Sekarang ramai USAHAWAN HAI-O meraih pendapatan RM5000 ke atas sebulan. Anda bila lagi?? Kami juga mempunyai bukti dari mereka-mereka yang telah menjadi JUTAWAN melalui perniagaan ini. Dalam kehidupan ini, kita sentiasa inginkan yang lebih baik. Kita kuat belajar, kuat bekerja tapi kenapa kita masih menjalani kehidupan yang sukar?

Terperangkap dalam sistem"belajar rajin-rajin nanti dpt kerja bagus bagus"... (tapi boss yang kaya) . Ada duit tapi masa tak ada, duit guna hari-hari tapi gaji sebulan sekali (10hb dah seksa) dah pencen kena pegang senapang lagi (sepatutnya rehat & beribadah), ada duit tak boleh guna (simpan perlaburan 10% dividen setahun,cukup ke), lepas kahwin hutang keliling pinggang (personal loan sedap sebulan,bayar balik seksa 5-6 tahun), bagi mak bapak rm100-200 je sebulan (bila nak sampai mekah tu...??).


Hari ini tuhan beri peluang (selalu nya dalam keadaan kita tak bersedia) maka kalau kita tolak hari ini. Samalah seperti menolak pemberian tuhan (kufur nikmat).... Jadi, kami disini ingin membantu anda menjana pendapatan yang lumayan. Di HAI-O tiada sebarang unsur paksaan, kami beri anda peluang,anda sendiri yang menentukan kehidupan bagaimana yang anda mahu. Percayalah... dalam dunia ini, WANG bukan segalanya TETAPI... segala-galanya memerlukan WANG.

Berminat....sila hubungi / sms / email
ZARUL : 017-3926465
Gmail : zcaldina369@gmail.com
web syarikat : http://www.hai-omarketing.com.my/

1 ulasan:

ja.taipan181 berkata...

Hai-O Marketing Sdn. Bhd. sememangnya sebuah syarikat yang berdaya maju dan terbukti berkesan memberi pulangan yang lumayan kepada ahli. Pelbagai anugerah dan pengiktirafan telah diperolehi. Ia juga sebuah perniagaan yang SAH di sisi undang-undang. Terkini, 11 November 2008, Menteri KPDNHEP, Y.B Dato' Shahrir Bin Abdul Samad telah menyampaikan ANUGERAH KECEMERLANGAN PERNIAGAAN BERETIKA 2008 kepada Hai-O Marketing Sdn. Bhd. Buat warga N9 dan Melaka yang berfikiran positif dan berminat untuk menceburkan diri di dalam bidang keusahawanan ini boleh menghantar emel (ja.taipan181@gmail.com) untuk urusan penerangan secara PERCUMA... BERSAMA MENUJU KE PUNCAK KEJAYAAN.

P/s – Berita Minggu 30 November 2008. Muka Surat 17